Автоматизація роботи ОСББ


    В рамках діяльності Інформаційно-консультативного центру надається ресурсна допомога по автоматизації роботи ОСББ. Для цього було придбано програмне забезпечення по автоматизації роботи ОСББ на основі програми 1С Підприємство 7.7 для України/конфігурація для ОСББ. Дане програмне забезпечення дозволяє автоматизувати наступні процеси:
  • Ведення бухгалтерії
  • Формування звітності
  • Нарахування внесків для утримання будинку з врахуванням пільгових категорій
  • Ведення реєстру власників житла — автоматизована видача довідок про склад сім'ї

  •     Програмне забезпечення встановлене на базі Інформаційно-консультативного центру, може використовуватись існуючими ОСББ на БЕЗОПЛАТНІЙ основі. Для того щоб скористуватися послугою Центру по автоматизації роботи ОСББ необхідно звернутися до Центру та оформити заяву на використання програмного забезпечення, та узгодити необхідний час та бажаний графік роботи.

    Корисна інформація:
        На сьогоднішній день в Україні розроблено декілька програмних продуктів по автоматизації роботи ОСББ, ось деякі з них:

        1.“ЖКГ-СОЦІУМ” - це комплексна комп’ютерна система для автоматизації керування діяльністю житлово- експлуатаційних організацій різних форм (ОСББ, ТОВ, ЖБК, ЖЕК).
        “ЖКГ-СОЦІУМ” забезпечує:
  • Облік житлового фонду, нежитлових приміщень, орендованої площі;
  • Облік мешканців (паспортний стіл);
  • Облік спожитих ресурсів за відомостями показників лічильників; можливість перерахунку квитанцій за актами звірки показників лічильників;
  • Повний контроль за розрахунками по квартплаті: нарахування та перерахунок за надані комунальні та додаткові послуги; друк та розсилка звичайною або електронною поштою квитанцій; облік оплати через банк, касу або платіжний термінал; контроль заборгованості;
  • Формування стандартних довідок та звітів (форма 1-пільга, ЖС-2, форма 3, звітів до служб соціального захисту населення та ін.);
  • Оперативний контроль за розрахунковими рахунками підприємства: імпорт/експорт електронних платіжних документів через систему клієнт-банк;
  • Нарахування та звітність по заробітній платні;
  • Бухгалтерський облік;
  • Аналіз облікових даних та нарахувань за допомогою широкого спектру спеціальних аналітичних звітів...

  •     2. Система побудинкового обліку для ОСББ
       
        Програмний комплекс для автоматизації роботи підприємства, яке надає житлово-комунальні послуги, оптимальне рішення за своєю повнотою та можливостями у поєднанні із незначною вартістю.
        Система „Автоматизований побудинковий облік” призначена для ведення обліку витрат та робіт по утриманню житлового фонду житлово-комунального підприємства відповідно до діючого законодавства у сфері тарифів на утримання житла.
        “Система автоматизованого побудинкового обліку” призначена для ведення обліку витрат та робіт по утриманню житлового фонду житлово-комунального підприємства.
        Основними задачами є:
  • Забезпечення визначення нормативних тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій відповідно до чинного законодавства.
  • Забезпечення визначення фактичних тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій відповідно до чинного законодавства.
  • Забезпечення прозорості проведення аудиту та контролю діяльності житлово-комунального підприємства шляхом подання повної та всебічної інформації про діяльність підприємства (проведені роботи, стан житлового фонду та інші).
  • Формування звітів про собівартість утримання окремого будинку та житлового фонду в цілому.
  • Надання оперативної інформації про стан житлового фонду за будь-який період.
  • Автоматизація роботи та оптимізація взаємодії усіх відділів підприємства.

  •     3. Программный комплекс «Дебет Плюс v12» /Модуль «ЖЭК» (ОСМД) - предназначен для автоматизации начислений и анализа оплаты за коммунальные услуги, позволяет формировать счета за коммунальные услуги с учетом льгот, субсидий и компенсации, а также производить расчет следующих выходных документов:
  • сальдовая ведомость - отчет, в котором отображаются долги, суммы начислений и оплаты по всем плательщикам с итогами по домам и ЖЭКу;
  • отчет по задолженности отображает объем потребления, начислений, оплаты и долга в разрезе услуг и лицевых счетов;
  • сводный расчет по льготам – количество льготников и суммы льгот по каждой услуге с группировкой по виду льгот;
  • расчет возмещения затрат – отчет, в котором отображаются суммы льгот по каждому льготнику с итогами по домам и ЖЭКу;
  • итоги по нормам потребления - отчет, в котором отображается задолженность в разрезе услуг, а также общая сумма (по ЖЭКу) субсидии, перерасчета и пени;
  • карточка счета предназначена для просмотра движения сумм по лицевым счетам в разрезе документов;
  • акт сверки отображает все денежные обороты по плательщику.

  •     В системе имеются справочники коммунальных услуг, плательщиков, улиц, домов, квартир, жильцов и льгот.
        За каждым плательщиком закреплен договор, где указаны адрес квартиры, список жильцов, в том числе и льготников, а также сумма субсидии и процент компенсации. Согласно этому договору производится автоматический расчет стоимости квартплаты и коммунальных услуг по тарифам, которые можно изменять. Показания счетчиков заполняются системой автоматически в соответствии с нормами потребления за месяц, причем Вы имеете возможность подкорректировать их вручную.
        Дома и квартиры имеют следующие характеристики, влияющие на расчет:
  • тип дома (5-и этажный, 9-ти этажный и т. д.);
  • тип водоснабжения;
  • наличие лифта и телеантенны;
  • площадь (жилая, лоджии, балконов);
  • тип плиты (газовая, электрическая);
  • наличие счетчиков воды и газа.
  • Підсумки діяльності: